הפייסבוק שלנו

ליגה ישראלית

סיכום מירוץ | קנדה

מירוץ קנדה סיפק לנו אינספור דרמות והחלפות מיקומים, בעיקר תודות למזג האוויר הגשום שפקד את המסלול במהלך המירוץ

סיכום מירוץ קנדה.

מירוץ קנדה התחיל כאשר את השורה הראשונה על הגריד תפס את המקום הראשון עודד בפול עם זמן של 1:09.503, לאחריו התייצב במקום השני רותם עם זמן 1:10.035 בפער של מעל לחצי שנייה מהמקום הראשון. בשורה השנייה התייצבו ליאור ולאוניד. בשורה השלישית, תמיר וקובי ש. ברביעית קובי ג. והראל בחמישית מוטי ותומר
ובשורה האחרונה על הגריד התייצבו פאר ועמית, אך לצערו של עמית, הוא לא הצליח להתייצב בזמן למירוץ ונאלץ לפרוש.

המירוץ נפתח בדרמה ובתאונת זינוק כאשר קובי ש. לא הצליח להשתלט על הרכב בזינוק ועקב כך החליק, איבד את הרכב בזינוק ופגע בתמיר ובעקבות כך תמיר פגע בקיר ונגרם נזק לכנף, מה שאילץ את תמיר להיכנס לפיט להחלפת כנף.

לאוניד איבד את המקום הרביעי לתמיר כבר בפנייה הראשונה מה שאילץ אותו לדחוף יותר על מנת להחזיר את המקום הרביעי מה שבאמת קרה כבר באותה ההקפה.
עודד זינק נהדר מהמקום הראשון ושמר על המקום הראשון במשך מספר הקפות נוספות.

מאחוריו התפתח קרב נהדר על המקום השני בין רותם לליאור שהאחרון הצליח לבצע הקיפה מרשימה על רותם כבר בפנייה הראשונה מה שגרם לרותם לאבד את המקום השני ולהדרדר מקום אחד למקום השלישי.

רותם לא וויתר על המקום השני ובמשך הקפה שלמה לחם בליאור על מנת להחזיר לעצמו את המקום השני, מה שהשתלם לו לקראת סוף הקפה מספר 2 ובפניית "קיר האלופים" הצליח להחזיר לעצמו את המקום השני והוריד את ליאור למקום השלישי.

בתחילת הקפה שנייה קובי ש. הצליח לעקוף את תמיר ולעלות למקום החמישי והוריד את תמיד למקום ה שישי.
בתחילת הקפה מספר 2, מזג האוויר השתגע והתחיל לרדת גשם , דבר שתמיד עלול לטרוף את הקלפים.

במשך כל הקפה השלישית רותם שרצה לעלות למקום הראשון לחץ את עודד עד שלבסוף זה השתלם וכמו העקיפה על ליאור גם את העקיפה על עודד, רותם ביצע באותה בפניית "קיר האלופים" , רותם ניצל בצורה מיטבתי את הDRS ובעזרת עוד כמה קמ"ש נוספים שהתווספו למהירותו ,ביצע את העקיפה!

בהמהלך ההקפות הראשונות, פאר סבל ממספר תקלות וחוזרות מה שאילץ אותו לפרוש, ולסיים את המירוץ ללא נקודות.
בסוף הקפה רביעית עקב החלטת מנהל קבוצת מרצדס ועקב התגברות הגשם, נאלץ לעודד להיות הראשון אשר נכנס להחלפת צמיגים , ויצא על צמיגים ירוקים, צמיגי האיטרס.
בינתיים שלושת המובילים נשארו על המסלול והחליטו לא להיכנס להחלפת צמיגים, האם זה השתלם? כנראה שכן, בעקבות החלפת הצמיגים , עודד היה האיטי על המסלול ואיבד מספר שניות יקרות מאוד , מה שגרם לו לאיבוד המקום הראשון וירידה למקום השישי.

עודד שניסה ללחוץ על הדוושה על מנת להיצמד למובילים לא הצליח לצמצם את הפער מקובי ג. שהיה לפניו.
בהקפה השישי גם לאוניד נכנס להחלפת צמיגים וגם הוא יצא עם צמיגים ירוקים, אך בעקבות טעות , החליק יצא למסלול במקום אסור וקיבל עונש של 10שניות לזמן הסופי, בנוסף לכך בזמן חזרה למירוץ החלקי וכבר ביציאה מהפיט החליק ושבר את הכנף. עודד שהיה מאחוריו באותה הפנייה החליק וגם כן שבר את הכנף!
שני אלה וודאי ירצו לשכוח את מירוץ קנדה…

לאחר כל הבלגן שנוצר עקב החלפות בצמיגים, קובי ש. עלה למקום השלישי. תומר עלה לחמישי ועודד ירד עד למקום השמיני.
בסוף הקפה 6 גם תמיר קיבל הוראה להיכנס להחלפת צמיגים וגם הוא יצא על צמיגים ירוקים.
כמו ן גם קובי ג. והראל קיבלו הוראה להיכנס להחלפת צמיגים אך משום מה , מנהלי הקבוצה החליטו שזה המזמן המתאים מבחינתם לצאת על צמיגים צהובים, החלטה לא מובנת, אבל אולי הם יודעים משהו שאנחנו לא?!
בהקפה ה7 נכנסו גם צמד המובילים להחלפת צמיגים, ושניהם יצאו על צמיגים ירוקים עד לסוף המירוץ.
עודד ששבר את הכנף 2 הקפות לפני כן, החליטו בקבוצת מרצדס להכניס את עודד לתיקון הכנף והחלפת הצמיגים אך מעניין למה טוטו וולף מנהל הקבוצה החליט להוראות להחלפה על צמיגים צהובים בגשם?
בהקפה השמינית, מוטי נעצר במקום אסור ומסוכן ולכן נפסל מהמירוץ.
בינתיים אחרי שכל המובילים נכנסו לפיט להחלפת צמיגים, קובי ש. עלה למקום השני אך ללא החלפת צמיגים מתחילת המירוץ.
אך ההימור הזה לא השתלם לו והוא לא הצליח לשמור על הרכב כבר בתחילת הקפה מספר 8 , החליק ושבר את הכנף, מה שהוריד אותו למקום השלישי ואילץ אותו להיכנס לפיט להחלפת כנף וצמיגים.

לאוניד ששבר את הכנף בהחלפת הצמיגים הקודמת החליטו מנהלי הקבוצה שמספיק, האילצו אותו להיכנס לפיט בפעם השנייה להחלפת הכנף השבורה.
עד עכשיו לא מובן למה מנהלי הקבוצות הבחירות קיבלו החלטות שנויות במחלוקת לגבי סוג הצמיגים, והיו חלק מנהגים שקיבלו הוראה ברורה מהמנהלים להיכנס להחליף לצמיגים צהובים ואדומים. בדיוק מה שקרה ל קובי ש. שהחליף לצמיג צהוב, קובי ג, החליף לאדומים בדיוק כמו תומר.

בהקפה העשירית , עקב בחירת צמיגים לא נכונה של קובי ש. לאוניד הצליח לצמצם מעל ל 5 שניות ועקף אותו, שלאחר רק הקפה 1 על צמיגים צהובים נכנס והחליף לאדומים!
יהיו פה מספר מנהלי קבוצה שיצטרכו לספק הסברים למשקיעים ולהגיש מכתבי התפטרות!

בהקפה ה11, תמיר קיבל הוראה להיכנס להחלפת צמיגים נוספת והפעם הוא יצא על צמיגים כחולים שהם FULLY WET.
עד לסוף הקפה 16 עוד מספר נהגים נכנסו להחלפת צמיגים וכולם יצאו על הצמיגים הכחולים ביניהם עודד שזו הייתה העצירה הרביעית שלו!
ליאור אשר מספר הקפות קודם לכן שבר כנף, בקבוצתו אלפא טאורי הוחלט להכניסו להחלפת צמיגים, אך משום מה יצא עדיין על הצמיגים הירוקים.
בינתיים רותם שייט (תרתי משמע) לעבר קו הסיום וסיים במקום הראשון בפאר של כמעט 24 שניות מהמקום שני, בו סיים ליאור, ואת המקום האחרון על הפודיום תפס לאוניד שסיים מעל לדקה אחרי רותם , זוכה מירוץ קנדה.

עקב פסילת פאר, ולמרות החלטות הזויות של מנהל קבוצת מרצדס, סיים במקום הרביעי. קובי ש. סיים במקום 5, הראל מקום 6, תומר מקום 7, תמיר 8, קובי ג 9 , ואת המקום האחרון תפס מוטי.

עדכון: החלטת שיפוט לגבי תלונה של תמיר על קובי.
לאחר בדיקת הסרטון מהיילייט ניתן לראות כי קובי איבד את הרכב בזינוק ופגע בתמיר ובעקבות כך תמיר פגע בקיר ונגרם נזק לכנף. אזהרה + הורדת מיקום לקובי. בעקבות העונש קובי מסיים במקום ה-6 והראל במקום ה-5.

כל הכבוד למנצחים, בעוד שבועיים ניפגש במירוץ צרפת.

3 תגובות

תגובה אחת

  1. ליאור בר

    8 ביוני 2021 בשעה 12:45

    איזה כתיבה!!! מדהים! מירוץ שכולו הישרדות מול הגשם

  2. תמיר זיו

    8 ביוני 2021 בשעה 13:13

    סיכום מושלם למירוץ מטורף !!
    מחכים לצרפת 🙂

  3. תומר רואה

    9 ביוני 2021 בשעה 11:06

    סחתיין לאוניד
    אחלה סיכום.

אתה חייב להיות מחובר כדי להגיב התחברות

השאר תגובה

פרסומים אחרונים

עוד ליגה ישראלית